vineri, 17 aprilie 2020

Revenirea economică: între trei și zece ani.

”Trebuie să recunosc că m-am cam pripit, am fost superoptimist acum vreo trei săptămâni, nu credeam că oamenii sunt așa cum sunt.
Estimare nouă:
este mai probabil azi, 17 aprilie, să fie între trei ani și un deceniu.
Consumerismul nu va mai exista în vocabularul nostru niciodată.
Csf?
Ncsf.”

N.B.:

Ani de zile am criticat consumerismul și goana turbată și bolnăvicioasă după orice.
Ani de zile am scrijelit pe blog și pe youtube și spuneam că nu-i sustenabilă această modalitate de viață bazată pe credit și supraconsum.
Ani de zile am scris că supraîndatorarea este cancerigenă, în orice domeniu, și că există viață frumoasă în afara alergăturii turbate.
Ca să revenim oarecum la nivelul din decembrie 2019 - ianuarie 2020, cei mai mulți băieți deștepți, care n-au prea dat greș nici în estimările trecute din ultimii 30-40 de ani, spun că ne va lua undeva între doi și cinci ani, minim. Aici intrând și criza umanitară, politică, socială, morală, financiară, peste cea economică ce a apărut deja la orizont. Dar ei, mințile limpezi și luminate, au fost tot timpul niște drăguți și n-au vrut să alerteze, să stresseze, să panice lumea... Înțelegi tu ce vreau să-ți spun, tu, dacă mă citești, sigur ai ceva în cap.

Comentariu de mai sus, cel citat dintre ghilimele, este referitor la postarea mea mai veche:

https://mnmlistro.blogspot.com/2020/03/libertate-intre-trei-luni-si-trei-ani.html



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.