duminică, 10 ianuarie 2021

Frustrarea, urâțica, tupeul și interdicția

”(...)

- se simte o frustrarea adanca in textele tale de ce? si oe youtube la fel...

- Habar n-am. Tu să-mi spui! Chiar te rog, am mai auzit asta undeva zilele trecute.

- doua ”foste” iubite de tine sunt amice cu mine. niciuna nu regreta despartirea de tine no offence mister cica esti un tartor si calvar un misogin urasti femeile esti si cam fustangiu se pare...fara supararte!!!

- Înseamnă că tu ești urâțică dacă mi-ai scăpat. Sau ai o atitudine nasoală. Dar ele au dreptate, cam așa sunt. Nu neg chiar totul. Zi de frustrare, lasă dulcegăriile.

- nu fii magar . fetele povestesc la o cafea eu n-as fi niciiodataa cu tine....nu esti genu meu...relax...esti frustrar asa simt eu

- Simți? Marș, fă! De ce îmi scrii acum? Ce vrei de la mine?

- nimic esti frustrat asta e se vede fetele avea dreptate

- ”Aveau”, fă, futu-ți gramatica în cur cu cine ai făcut școală, analfabeto!

- ce urat vorbesti animalule cu o doamna ..... urata fa analfabeta e pietena ta de acum...sa stii ca am sa arat coversatia asta 

- Care dintre prietenele mele?!? Zi-mi un nume! Cât despre publicarea conversației se ocupă tăticul imediat ce vine de la sală.

- sa nu indraznesti sa publici asta este privat    ....iti interzic.... te dau in judecata....!!!!

- S-o dai în judecată pe doamna mama ta (era să scriu mă-ta, dar eu sunt un domn, nu vorbesc așa) că te-a făcut și urâtă și proastă!

- esti un magar ordinar un frustrat un badaran sa.ti fie rusine nesintitule arogant ce esti

- Așa e. Abia acum suntem de acord!”

Un comentariu:

  1. Dacă au fost "iubite de tine" în același timp.. You are my idol 🤣🤣🤣

    RăspundețiȘtergere

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.