marți, 13 iunie 2023

”God rejection is God protection”

Motto: ~Ma ghini...~

Nici una dintre cele trei femei importante din viața mea n-a fost româncă 100%. Nici măcar 50% - pentru două dintre ele. Iar la toate trei sămânța comună a fost una pe care nimeni n-o știe, nimeni n-o va afla și nimeni n-o va crede niciodată. Voi scrie la un moment dat despre asta, poate, cu două perdeluțe trase și a treia ușor ridicată, pentru cunoscători. 

De fiecare dată când am pierdut pe undeva sau ceva, pe altă parte Dumnezeu mi-a dat altceva întreit sau chiar înzecit.

De fiecare dată când o colaborare sau un job sau o afacere s-a pierdut sau s-a închis ori s-a stins, în scurt timp Dumnezeu mi-a scos în cale o altă oportunitate incredibilă la momentul anterior.

De fiecare dată când am terminat o relație de iubire și credeam că asta a fost ultima poveste minunată de dragoste, Dumnezeu făcea ceea ce știe el mai bine pentru favoritul lui:

îmi aducea în viața mea o poveste de dragoste mult mai mare, mai amplă, mai cosmopolită, mai profundă, mai înălțătoare, mai potrivită, net superioară precedentei și imposibil de prevăzut, incredibilă privind retrospectiv, la momentul despărțirii precedente.

Sor-mea mi-a spus anul trecut într-o doară când eram la New York o vorbă auzită la o prietenă sau colegă de-ale ei: ”God rejection is God protection.” 

Acum o reaud și eu și îmi dau seama că semne au existat tot timpul, eu trebuia doar să deschid ochii și, mai ales, urechile care tot făcceau otită și mă tot duceam în urgență la spital la ORL (mai ții minte când ai mers și la Mangalia la spital când erai în Vamă și dimineața cu merdenelele și kefirul...). Atunci trebuia să deschizi și ochii, nu doar urechile și nasul înfundate.

Și în biblie scrie la Isaia versetul 41:10... :

”Nu te teme, căci Eu sunt cu tine; nu te uita cu îngrijorare, căci Eu sunt Dumnezeul tău; Eu te întăresc, tot Eu îți vin în ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare.”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.