miercuri, 28 august 2019

Fii bun! Cu buna, mană, cu buna!

Calitățile de apreciat la o femeie ar trebui să fie mai repede discreția, finețea, gingășia, puritatea, blândețea, înțelegerea, bunătatea.
Din păcate, sau din fericire pentru cei puțini, cei mai mulți bărbați caută, și cumpără cu bani grei, cu totul altceva la doamnele lor. Dar tocmai această selecție este extrem-extrem de valoroasă și... gratis pentru norocoșii răbdători. Mulțumesc, să fie primit!

Nici nu s-a uscat bine cerneala de pe postarea de ieri, că o altă domnișoară modernă îmi punctează cu dulceață imediat:

”Tu chiar ai timp sa raspunzi la toate proastele care nu te citesc cu atentie cum vrei tu..?!??? M,ie nu.mi raspunzi niciodatas la mesaje raule.....”

Îi răspund aici finuței mele rare cititoare:

”Nu, nu răspund chiar ”la toa(n)te proastele” care-mi scriu mesaje. Aici ai dreptate, draga mea.”

Încerc să fiu bun, fac și eu cât pot să ajut oamenii, dar nu cred că pot să le deschid ochii cu levierul sau ranga, am și eu limitele mele:

”- Nu mă lasă sistemul să fac aia și ailaltă.
-Care sistem, bre? Sistemul suntem noi!”

Mergeți în pace!
Mergeți și faceți fapte bune!
”Cu buna, mană, cu buna!”

Bibliografie:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.