duminică, 22 septembrie 2019

43 de ani. Da, mi-a priit. Mulțumesc!

Ea: - Cand am vazut prima data poza cu blondina, gandul meu a fost:
"Ori si-a photoshopat poza..ori e de cand era mai tinerel. N-are cum s-arate atat de bine la varsta asta, sa aiba obrajii aia atat de intinsi"  😂
Azi m-ai linistit...😊

El: - Ha-ha.
Câți ani zici că aveam în poză?



Ea: - vro 35?!

El: - Săr-na!

Ea: - sa traiesti!
Am nimerit sau nu?

El: - Nu. Împlinisem 42 de vreo lună și jumătate.

Ea: - pfffff....enervantule :D
inseamna ca ti-a priit blondina :)))
Io cand am zis ca esti Benjamin Button

Postscriptum:

43 de ani. Da, mi-a priit. Mulțumesc! Mulțumesc! Mulțumesc! Sunt norocos și recunoscător.
Mulțumesc! Sărut mâna! Să fie primit! 

Ref: https://mnmlistro.blogspot.com/2019/09/blondina-fuse-si-se-duse.html





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.