marți, 1 septembrie 2020

Ea în lumea mea. Femeile ca maimuțele imitatoare.

Femeile din viața mea au plăcut, admirat și urmat aproape în integralitate ceea ce eu am plăcut, eu am admirat și eu am urmat.
Ceea ce eu mănânc, ceea ce mie îmi place să mănânc și-mi face bine, îi place și iubitei mele să mănânce. Ceea ce eu fac în timpul liber îi place să facă în timpul liber și iubitei mele. 
Ceea ce eu promovez și susțin și iubita mea promovează și susține atâta timp cât este alături de mine.


Iubita mea practică sporturile pe care le practic și eu, cele pe care își poate permite să le practice ca femeie. Dacă eu joc tenis de câmp și ea va căuta și va găsi plăcerea să joace tenis de câmp cu mine. 
Dacă mie îmi place să mă plimb cu motocicleta și ei îi place să se plimbe cu motocicleta cu mine. 
Dacă mie îmi place să mă bronzez de la 9:00 la 11:00 ea își va face timp ca de la 9:00 la 11:00 să fie cu mine să se bronzeze și abia apoi își va continua programul ei mai departe. 
Dacă mie îmi place să mă plimb prin parc deși știu că ea nu are foarte mult timp liber și că ar prefera să se odihnească după o zi dificilă de muncă, ea își face timp și putere și este veselă și mulțumită că se plimbă prin parc cu mine pe răcoare. 
Tot ceea ce îmi place mie să îi fac, îi place și iubitei mele să îi fac.

Lumea mea este și lumea ei.
Ea vine și se simte foarte confortabil în casa mea ori în căsuța de la țară, în lucrurile mele, în programul meu, în viața mea, în universul meu. 
Iubita mea a fost tot timpul fericită cu încadrarea în universul pe care eu îl constitui și în care eu îmi desfășor Splendoarea. 
Iubirea mea nu face politică, iubita mea nu are opțiuni economice și financiare în afara celor pe care le am eu. Iubita mea place și admiră în integralitate ceea ce eu plac și admir. 
Iubita mea mă place și mă admiră fix așa cum sunt: Nu are nimic de schimbat la mine, Nu are nimic de modificat la mine, nu există o trăsătură care să îi displacă definitiv și irevocabil.

Plăcerea mea este și plăcerea ei.



11 comentarii:

  1. Bravooo!!!!! Asa Bărbat ca tine mai putini.. Alfa într-adevăr!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Motociclista bronzata doar dimineata in intervalul 9-11, jucătoare de tenis de camp, plimbareata seara prin parc, fără opinii politice sau fără opinii in general, fără venituri proprii, dispusă să mănânce doar ce mănâncă Gelutu (oare ce-o mânca?!:)) Inca nu ai gasit-o? Dam anunt de angajare ?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa demonstrez/ze ceva cuiva?!.. :)

    RăspundețiȘtergere

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.