luni, 1 martie 2021

Ele mă caută, mă vânează, mă doresc! Eu sunt doar (s)electiv și recunoscător..

”-Spune-mi și mie, te rog, cum și unde cauți și cum și unde găsești tu toate oportunitățile acestea. Și cum de mereu accesezi așa ușor și constant la afaceri, rente, bani, abundență? 

- Nu eu caut oportunitățile, ele vin la mine și mă caută ele pe mine și-mi ies în cale de mă împiedic de ele. Și banii vin către mine atunci când trebuie să vină și în cantități suficiente. Chiar trebuie, de multe ori, să fac o selecție dură pentru că nu le pot avea pe toate. Dar sunt pregătit mereu și pentru orice, nu mi-e frică de nimic.

- Cum atragi atunci tu femeile? Cum le cucerești? Cum de ai abundența asta de femei în viața ta de când te știu...? 

- Nu eu le cuceresc pe ele, ci ele mă atrag pe mine, ele mă cuceresc pe mine, ele vin către mine și-mi țin calea, ele mă caută și mă vânează. Eu nu fac decât să aleg ce-i mai bun, mai sănătos și mai valoros pentru mine pe termen lung. Chiar trebuie, de multe ori, să fac o selecție dură pentru că nu le pot avea pe toate. Dar sunt pregătit mereu și pentru orice, profund recunoscător, nu mi-e frică de nimic.

- ok! Asta era evident. Ultima: Cum de ai corpul ăsta frumos, cum de arăți atât de bine la vârsta ta, prietene? 

- Abia aici este frumusețea jocului. Evident că nu e partea cea mai grea, dar este partea cea mai intensă și mai valoroasă. Abia aici, la corp, ca să ți-l păstrezi frumos și să și rămâi în toa(n)te mințile tale, aici ai puțin de muncă. Și trebuie să te apleci cu sârguință, cu răbdare și cu dăruire, cu devotament acestui proiect de îmbunătățire continuă și constantă a sufletului și a templului sufletului tău.

- Ești idolul și modelul meu!

- Să crești mare, treci la muncă!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.