luni, 1 noiembrie 2021

La mine, la tine, afaceri curate, pe față.

Din ciclul 2017 - arhicunoscut:

-Cum? O iau pe jos, azi?

-Nu. Ia-o pe sus. 🙂


2021:

"- Îmi e dor de tine, ce program ai săptămâna viitoare?

- Săptămâna viitoare? Păi luni am piept, marți bag picioare, miercuri e spate, joi picioare din nou, vineri probabil biceps cu ceva triceps, sâmbătă și duminică mă odihnesc dacă nu bag un bazin, o bicicletă sau un sac.

- Deci trec sâmbătă pe la tine? Sau duminică? Eu sunt pregătită...

- Sâmbătă și duminică mă odihnesc. Ce n-ai înțeles?

- OK și noi când ne mai vedem?!?

- Ne vedem când ne vedem. Mai sună-mă, trimite-mi un SMS zilele următoare când poți.

- Haide măăă....Geluțuuu!!!

- Unde?

- Hai la mine!

- Now we talk business."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.