joi, 6 octombrie 2022

Nu de ou, nici de oi, nici de boi. E de vacile-ȘEFE.

10/6/22 New York, Bayside.

Cu un zâmbet imens pe față îmi aduc acum aminte cu cine am avut cele mai frumoase prietenii și relații de-a lungul a ultimelor două decenii: cu cuplurile în care ele, femeile prietenilor mei, mă plăceau întru-câtva mai mult sau mai puțin. Mai ostentativ sau mai discret, atât cât era suficient ca să n-o gelozească prea tare pe a mea doamnă la acel moment.

Și reciproca era adevărată, din păcate:

acolo unde femeile nu plăceau felul meu de a gândit sau de a acționa, care dezaprobau postările mele de pe feisbucul vechi sau blogurile vechi sau de pe cel actual, sau dacă eu eram ”un model nepotrivit” pentru bărbatul ei, în viziunea mioapă a femeii, relațiile noastre s-au diminuat și chiar oprit definitiv în majoritatea cazurilor. Este adevărat că în TOATE cazurile și bărbații lor erau făcuți din labă și preș de curte. Dar asta din urmă este vina mea că m-am împruetenit cu ei și că nu i-am văzut mai repede ce slabi sunt în esență și profunzime.

Mai mult de atât, am observat ieri și reamintit azi, după pumnul inocent ce mă putea trimite la podea: toți, dar absolut TOȚI, cei cu care nu mai am prietenii sau relații din cauza soțiilor/prietenelor/iubitelor lor, sunt în cel puțin una din categorii, unii în două-trei, mulți în toate:

- supraponderali

- cu probleme mari de sănătate: digestive, circulație, de coloană, etc.

- probleme financiare din ce în ce mai mari

- dificultăți psihice majore, unii sunt pe medicație și tratament incognito, ”secret”, de mulți ani.

- probleme grave cu copiii lor și cu părinții

- ireconciliabilitate in viața lor de cuplu: fiecare are viața lui proprie personală, dar pretinde că nu-l interesează ce face celălalt.

Nu judecăm, nu arătăm cu degetul, nu dăm lecții.

Doar constatăm și mergem mai departe.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.