marți, 17 iulie 2018

Lumea exterioară este oglinda ta.

Când îmi dau seama că am fost rău cu cineva sau într-o situație, groaznică senzație, regret profund și fac tot ce pot să repar și să fac fapte bune în loc.
Când sunt răutăcios, și mi se întâmpla des asta în trecut, simt că răul va veni după mine. 

Când eu sunt rău cu lumea, lumea este rea cu mine. Este atât de simplu. 

Și partea frumoasă este că și viceversa este valabilă: când eu sunt bun și răbdător, știm bine că răbdarea este una dintre cele mai mari virtuți, tot Universul este bun și răbdător cu mine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.