joi, 1 septembrie 2022

Recunoștință, umilitate, seninătate, bucurie, zâmbet.

Ziua 110/365, anul 1/2.

Începând de astăzi voi mai scrie doar despre aceste patru-cinci domenii. Dacă le întâmpin în ziua respectivă sau în zilele precedente și dacă am o poveste sau un gând de transmis, voi scrie începând de astăzi doar pentru a mulțumi pentru tot ceea ce am și am cu asupra de măsură și mulțumesc cu această ocazie din nou Bunului Dumnezeu.

Sunt recunoscător pentru tot ceea ce am primit și pentru tot ce voi primi pentru că privesc cu umilitate forța imensă a universului și a energiilor din jurul meu care fac totul pentru că mie să îmi fie bine și azi, zi de zi, și pe termen lung. 
Și chiar îmi este de la an la an din ce în ce mai bine. De multe ori lucrurile bune s-au întâmplat împotriva voinței mele active, conștiente, logice. 

Sunt senin și bucuros văzând cum tot universul conspiră la îndeplinirea viselor, dorințelor și aspirațiilor mele.

Zâmbesc mulțumit și mulțumitor pentru toate acestea de mai de sus. Doar despre aceste voi mai scrie în viitor. 
Dacă voi mai scrie...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.