duminică, 23 februarie 2020

Nu există curve și nimfomane.

Nu, nici eu nu cred că există curve și nimfomane.
Niciodată n-am crezut asta.

Nu este treaba noastră să judecăm pe nimeni și acțiunile nimănui.
Se ocupă Dumnezeu de asta și o face bine.

Cred, însă, că există câteva femei lipsite de autenticitate în iubire, afecțiune, alinare, sprijin, atenție.

Cred că există unele femei care refuză involuntar și inconștient atenția, sprijinul, alinarea, afecțiunea, iubirea autentice.
E multă durere acolo, ascunsă în adâncuri, ancorată în carne și suflet. 
Nu te lua după aparențe, ele înșeală întotdeauna. Ceea ce vezi tu la suprafață este vârful vârfului icebergului: acum înțelegi sau știi cam ce-i sub apă?!?

Mai mult:

E cred că există și sunt numeroase acele femei cu un potențial deopotrivă și senzual și sexual puternic, un instinct autentic și sănătos, dar neobișnuit sau eronat canalizat ori strict monetizat din lipsă de alte forme de comunicare, valorizare, împlinire sau împărtășire. 
Nu știu dacă-s de invidiat sau de dat de exemplu aceste doamne și domnișoare, habar n-am!, dar știu că nu cunosc astfel de femei care să fie și liniștite și fericite și sănătoase. Eu Nu cunosc nici una.
Cunoști tu vreuna?
Cum o cheamă?

Nu, nici eu nu cred că există curve și nimfomane, am tot scris abundent în trecut mai detaliat.
Niciodată n-am crezut asta, n-am nici un motiv sau cel mai mic indiciu să fac asta vreodată în viitorul apropiat.
Ce nu înțelegi?
Vrei să-ți fac o schiță? Sau o schemă?, mp!

Mergi în pace mai departe, nu-i nimic nou sub Soare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.