joi, 27 februarie 2020

Wow: Dialoguri spontane despre curve și cuminți

- am impresia uneori ca scrii cuiva....am dreptate...am obervat asta in ultimii ani....
- Da, ai dreptate.
- cui scrii? cine e... cum o cheama
- Pe care dintre ele?
- sunt mai multe?!?!
- Totdeauna au fost mai multe.
- ziceai ca te.ai cumintit ca nu mai esti curvar....
- Domnișoară, mă confunzi: eu totdeauna am fost cuminte, iar femeile nu sunt curve: am tot scris...
- whatever....
- Te deranjează ceva, domnișoară?
- da chestia asta cu curvele...
- Ești o doamnă, așa-i?
- Wow

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.