sâmbătă, 9 iulie 2016

Relație amoroaso-maternă alimentară

- Tu de fapt ai nevoie mai mult de o afecțiune maternă decât de una sexuală.
- Corect, iubita mea. Dar ador sexul cu tine. smil
- Aia e altceva. Eu vorbesc acum de sentimente, acțiuni, conexiuni.
- Ai dreptate, draga mea. Mama mi-a lipsit în copilărie și oricum nu am simțit afecțiunea ei atunci. N-o simt deseori nici astăzi. Cam niciodată...
- Mă iei la mișto, iar?
- Nu, pui mic. Îți dau dreptate.
- Și ce-i de făcut?
- Doar dragoste!

Să mănânci în ziua de azi o mâncare gustoasă, naturală și corect echilibrată nutrițional este ca și cum ai face un sex bun, de calitate, complet, fără prezervativ.

Adică:

1. Cu profesioniștii sau profesionistele este riscant. Poate să iasă excelent, dar la câte fițe și încercări au în trecut este cumva periculos s-o faci neprotejat și dacă n-ai istoricul bine documentat și verificat.

2. Sunt rara avis printre ”civili”. Le numeri pe degete de la o mână într-un an, dacă ești corect(ă), desigur. Doar dacă nu ești din branșă, repet. Dar și acolo găsești greu ceva deosebit. Mâncare ”ca la mama acasă” găsești doar dacă îți dorești cu tot dinadinsul. Adică foarte greu.
3. Când reușești totuși să găsești ceva bun și papilele și pielea toată îți sunt satisfăcute apar inevitabil alte remușcări: ori îngrașă, ori e un preparat ”la minut” cu care nu te mai întâlnești a doua oară în viață, ori este angajată la un restaurant cu mii de stele michelin și este costisitor şi obositor să tot mănânci zilnic la ea. :-)

Mergeți (și mâncați) în pace! 
Orice vă place, viața e frumoasă, dar trece. ☺





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.