marți, 15 martie 2022

Timpul trece ca un barbar pentru femeile-hiene. ”1+8=9”

18 ani aveam când am deschis prima oară ochii. Era târziu, dar sunt mulți care sunt orbi și azi la 40 sau 50 de ani. 18 ani a fost o piatră și de temelie și de hotar. Mi se spunea pe vremurie de către cei mai experimentați și eu nu înțelegeam atunci asta despre vârsta de 18 ani: ceea ce pentru mine, ca bărbat, era abia începutul ascensiunii, ce surpriză fabuloasă!, pentru ele era fix debutul declinului. Era teorie elementară pe care mai toți o neglijam inconștienți. Aveam să constat asta peste aproape două decenii de luptă corp la corp.

Săptămânile trecute m-am întâlnit pur întâmplător cu trei foste colege:

una din liceu, una din facultate și una din bancă. Toate, când le-am cunoscut, erau tinerele, frumușele, atrăgătoare, probabil cele mai frumoase femei din categoriile respective la momentul acela. Aveau între 18 și max 26-28 ani când le-am cunoscut eu.

Știu că una mă citește, ea mi-a spus, așa că voi fi delicat, discret, blând și cu celelalte:

Timpul și trecerea lui sunt extrem de nemiloase cu femeile, mai ales cu cele neatente sau/și câinoase/agresive, iar perisabilitatea laptelui și a căpșunilor este depășită rapid de cea a femeii ce se vrea și ”forever sexy” și modernă/independentă.

Se spune că vârful maxim de atractivitate al femeii, cu fertilitatea și prospețimea incluse, este undeva la maxim 21-23 de ani. Era adevărat în urmă cu minim două sau trei decenii, cam aceasta era și vârsta medie la care se măritau majoritatea majoritarelor, minoritarele se luau mult mai repede, undeva pe la 16-18 ani. Azi s-ar putea să trebuiască să mai tăiem puțin din ele, și din cifre și din așteptări. Și nu în sensul în care speră majoritatea. Fix invers! 

Pentru că vârsta medie a primei căsnicii s-a dus spre 28-29 de ani la femei, concomitent cu prăbușirea natalității, creșterea colosală a depresiilor raportate și explozia divorțurilor. Vezi vreo similitudine sau vreo coincidență?

Știai că hienele femele au mai mult testosteron decât masculii-hienă? Te mirai de ce ele vânau predominat și ei veneau doar ulterior la masă sau la resturi. Acum înțelegi?

19 ani s-ar putea să fie mult azi.

Mai studiez o țâră/o leacă/nițel și ulterior poate răspund și la întrebări.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.