miercuri, 20 mai 2020

Sportul, coardele și spânzurătoarea.

Trei dulci de zilele acestea:

1. De ieri am reluat joaca cu mingea de fotbal și azi am reînceput tenisul de câmp cu nenea Florin care m-a și bătut scurt cu 6-0, 6-1, 6-2. Douăzeci de ani diferență de experiență, creierul bate deseori mușchiul.
2. Am aflat de sinuciderea a trei tineri, bărbați având între 32 și 46 de ani la momentul fatidic, oameni bună stare materială, cu bani, afaceri, părând a fi ok cu mințile. Cauza comună a tuturor celor trei este femeia care ori a murit, ori l-a părăsit, ori s-a futut cu ”cel mai bun prieten de-o viață” al lui. Unde erau ”prietenii mulți și buni” pe care ei îi aveau?!?
3. Când ieșeam de la tenis, beam o gură de apă la portbagaj unde băgasem rachetele, am fost acostat cu zâmbete largi și vesele de două ”doamne” suple, roz și mov mulate, vag îmbrăcate, care scoseseră o ganteră asamblabilă la plimbare și o dădeau de la una la alta. Una dintre ele, cea mai tânără și mai fit, mi-a spus că ar căra un sac cu bani în schimb.

Ai să vezi legătura dintre cele trei de mai sus imediat ce ai să deschizi ochii. 99% n-o vor face niciodată, e ok. Banii au toți proștii, am stabilit asta deja.
Dacă nu ești pregătit de luptă, nu-i vina ta, războiul nu te va întreba preventiv când vrei să intri la contact.
Nu poate face furtuna din pom ce face pizda din om.
Pe vremuri era: ”Bărbatul e cu cantitatea, femeia caută predominant calitatea.” E desuetă, e depășită, e letală pentru cei orbi și nepregătiți.

Slăbiciunea bărbaților este mortală, literalmente.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.