marți, 21 decembrie 2021

Nu suntem la fel, Marenka, draci îngerești

Evident că cei mai mulți iau ce găsesc, nu ce vor.

Eu prefer să iau exact ceea ce poftesc, de aia sunt bărbat, chiar dacă e mai greu, imposibil, sau de neiertat, da! încă îmi sună în cap vorbele lui maya Marenka. Dar cândva mă voi revanșa, cumva, promit. Ți-am promis eu ceva vreodată și nu m-am ținut de cuvânt?

Eu sunt bărbat și de aia fac ce vreau și cum vreau. Ca femeie poți face la fel și tu, dar știi cu te vei numi, da?

Nu, nu suntem la fel, niciodată n-am fost, niciodată nu vom fi. Pentru că nu există ”curvi” sau ”bărbați ușori”. Nu-i greu de înțeles, dar știu că e nevoie de timp. Uneori o viață nu ajunge.

Am o nelămurire, de mai demult: de ce se spune că se fute "în draci"?

Nu s-ar putea spune că se fute "în îngeri"?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.