miercuri, 22 decembrie 2021

Diferă, alege variat, dar cumpătat

Un topor poate sparge lemne să-ți încălzești casa iarna, dar poate crăpa și capul unui nefericit.

Focul poate încălzi mâncarea copilului tău, dar poate distruge până la temelii o casă ghinionistă.

Cunoașterea profundă și banii pot aduce liniștea, mulțumirea și zâmbetele relaxate, dar și agitație, dorința cancerigenă de mai mult, pierderea somnului și a libertății.

Vezi, de aia n-are ursul coadă și a lupului se fâlfâie...

Cea mai frumoasă nu are cum să fie performantă.
Cea mai performantă nu poate fi utilă.
Cea mai utilă n-are prea mult haz.
Cea mai haioasă nu prea are atractivitate.
Cea mai atractivă... o luăm de la capăt.

Cum adică la ce mă refer?!?

Am reîncărcat bateria Monstrului și mă mănâncă palmele. Am încins-o puțin prin cartier și mai încolo, dar ploaia, lipsa actelor și frigul m-au liniștit pe moment.
Norocul meu e că Fla e târșelos și friguros și aștept astfel primăvara ca să facem trei ture lungi și zâmbicioase în 2022, nu doar două ca anul acesta.

Acum înțelegi la ce mă refeream?
Da, fix la aia mă gândeam și eu.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.