duminică, 19 decembrie 2021

Și tu poți salva lumea, începe de jos...

”- Te iubesc!

- Da' cu ce-am greşit?!?”

...

Cum să mă întorc la tine când eu nu mă pot întoarce nici la mine?

...

Numărul nemângâiaților este imens şi creşte zi de zi.

Da! Cei neîmbrățişați sunt şi mai mulți.

Lipsa de afecțiune, de atingere, de socializare față în față, au creat o dramă colosală mondială și abia asta este o pandemie adevărată care va crea monștri autentici cu acțiuni diabolice, în curând, foarte curând.

- Putem face ceva?
- Sigur.
- Ce?
- Știi bine ce.
- Cu toată lumea?
- Începe cu cei dragi de lângă tine.
- Te aștept...

”- Te iubesc!

- Da' cu ce-am greşit?!?”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.