joi, 26 mai 2022

Rețelele de socializare într-o relație și showroom-urile auto

Ziua 14/365

Când vrei să cumperi o mașină te duci la un dealer/vânzător de mașini auto. Cauți în piață, verifici site-urile de vânzări și blogurile de specialitate, auto, care discută despre modelul pe care vrei să-l achiziționezi. 

Te uiți pe stradă, prin curțile altora cu afișe de vânzare în geam, vezi și ce are în service la revizii, ce e pe acolo prin clădirea parcului auto. Bineînțeles că marfa se testează înainte, doar n-o cumperi fără să știi cum se mișcă și cum te simți în ea. După care plătești valoarea corectă și mergi acasă cu ea, e gata, asta e mașina ta de aici încolo. Să sperăm că ai ales bine.

Cum ar fi ca după o perioadă mașina ta să-ți zică:

”Domnu”, știți, eu mă duc acum să mă spăl, mă aranjez puțin, îmi fac niște poze noi și mă întorc înapoi în showroom și pe site-ul de vânzări auto de unde m-ați luat ca să mă mai vadă și alți clienți/potențiali cumpărători, poate mai vine cineva și mai face o probă/tură cu mine, poate vrea să mă cumpere unu” sau altul mai scump, ce ziceți, e ok?”

Tu ce zici?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.