luni, 12 octombrie 2015

Declarație de ...

-          Recunoaste ca ti-e dor de noi !!!
-          P, știi că-s rușinos. Cum să recunosc...?!?
-          Si rusinosii sunt oameni frumosi...
-          Aaaaa, mulțumesc! Da, de frumos sunt superb, clar.
-          Clar !!!  Nu am gusturi nesuperbe.
-          Evident. Și modest. Modeste.
-          Mai ales modestia m-a cucerit... Sa mai enumar?
-           Ia să vedem...ce mai ai?
-          Empatie, Caracter, energie, vointa, perseverenta, preocupare... farmec, chimie, fizica, biologie...
-          Vai! Cred că mă însor. Curând.
-          Pai cu atatea calitati cred si eu...

P.S.:

Eu nu mai am cuvinte, dar ea a găsit câteva. Deh, femeile sunt mai ”miezoase”. Mamele, în special.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.