miercuri, 1 martie 2017

Ce mi-a plăcut în luna februarie?

13.02.2017. Ce mi-a plăcut ieri (pe scurt):

1. Femeia care, după ce a fost umilită sau jignită, se ridică încet, zâmbește discret și părăsește definitiv animalul, grupul sau compania ce au rănit-o.
2. Tinerii ce găsesc răbdarea și înțeleg valoarea demersului de a încerca să citească din mai multe surse și să nu se lase duși, precum părinții lor, de lesă urmând indicațiile prețioase ale unei clici trădătoare sau a unor lideri de opinie arhimediatizați, dar slabi sau infiltrați.
3. Adversarul tău care, deși înfrânt și surclasat, ridică palma și bate cuba cu tine admirând și admițând neta superioritate.
Neața! :-)

...

15.02.2017.

Ce mi-a plăcut ieri (foarte pe scurt):

1. Faptul că, deși nu recunosc deschis, doar zâmbesc discret cu subînțeles, din de în ce mai multe prezențe feminine valoroase se rușinează de mascarada de velăntainsdei și de partenerii lor, temporari, care fac caz în această ”unică” zi. :-) Suntem pe un drum bun!
2. Femeile, dar mai ales bărbații, care au avut ouă și au admis că sunt singuri ieri și că asta nu înseamnă absolut nimic.
3. Bărbații care ieri seara s-au uitat la meci în ”sfânta” zi a gâștelor. Chapeaux bas și pentru cei care doar au citit în tihna casei sau au stat de vorbă liniștiți despre orice altceva decât îndrăgostirea și sărbătorirea la moment fix.

...

17.02.2017

Ce mi-a plăcut ieri:
1. Mai sunt și alți oameni care nu mai acceptă umilințele angajatorilor și merg demni și depun demisia dând un exemplu pozitiv celorlalți colegi care tremură de frică și furie și înghit mizerii pentru a duce ”pâine la copii”. Pentru că dacă tu acum faci compromisuri cu ”dusul de pâine la copii”, mâine și copiii vor face alte compromisuri mai mari doar pentru o pâine, dar din sclavia modernă nu vor reuși să iasă niciodată având un exemplu de coloană vetebrală de moluscă în familie.
2. Mama singură care, deși cu probleme financiare, emoționale și de siluetă, găsește timp și răbdare pentru copil, sport, suflet și păstrează o mină zâmbitoare și o încredere că până la urmă totul va fi bine, are Dumnezeu grijă de toate, dar mai ales de fetele bune.
3. Se încălzește vremea, vine primăvara cu pași mari, rapizi, se bulucește lumea în parcuri, zambilele mele parfumează casa din ce în ce mai tare. Din spate vin narcisele și lalele. :-)

...

24.02.2017

Ce mi-a plăcut săptămâna trecută:
1. Parcurile se umplu de femei frumoase și liniștite, plimbărețe la Soare sau doar respirând relaxate pe băncile calde, cu haine din ce în ce mai puține și din ce în ce mai subțiri. Nu știu care-i mersul în mall-uri, nu halește moșu așa ceva. ;-) 
2. Grădinițele din jurul blocurilor încep să fie curățate de către gospodari, ies ghiocei ici și colo, mi s-a făcut dor de Slănic, dar și de Ilanlâk - clar!, zilele următoare scot și eu plantele mele la lumină și căldură în mijlocul curții. :-)
3. Un bun amic, ce a făcut o greșeală teribilă cumpărând cu credit în franci elveției un imobil supraevaluat în anii de glorie ai imobiliarelor din ro, a hotărât să-l dea în plată și m-a și anunțat că vrea să facă asta. :-)
A venit primăvara, simt că vă iubesc pe toți!

...
...

27.02.2017

Ce mi-a plăcut zilele trecute și azi dimineață:
1. Au apărut motociclete răzlețe pe asfalt în mișcare, dar și femei ca o floare în rochițe la Soare. Aaaahhhhh... Zilele viitoare le dau și eu o cheie adormitelor mele. :-) Sper să mai aibă baterii. ;-)
2. Tinerii, adolescenți sau mai maturi, care se hârjonesc cu feblețile lor în public, chicotind și mustind de promisiuni amorose, fără să se sinchisească de străinii ce-i admiră de departe.

3. Femeia matură ce mușcă nesățioasă din mărul verde, n-am spus banana galbene, da?, și se teme de finalul avalanșei de plăceri ce i se revarsă în valuri în gură, dar și pe-afară. Și mai cere unu. Și încă unu, și încă o dată, și încă o dată, încă o dată...
#soartataeștitu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.