joi, 9 iulie 2020

Program de vară. Ce faci acolo?

- Ce faci?
- Scriu.
- Am citit ultimul articol. Ce-ți veni? Ești macabru și ciudat.
- Nu-s macabru, ciudat da. Și realist. E ca un testament. Altfel de.
- Și altceva? Ce mai faci pe acolo de atâtea zile?

- Tund iarba. Dorm. Curăț aleile de buruieni, mănânc fructe din pomi. Dorm. Mă plimb. Citesc. Stau. Mai vorbesc la telefon, rar, cu unul și cu altul, cu tine, cu cine mă sună. Mănânc rar, beau apă multă, slăbesc. Iar scriu, mai fac și plajă dimineața devreme și puțin pe seară la apus. Mai citesc, ies prin sat la o plimbare și o palavră, mă întorc la somn. Uneori stau doar întins pe iarbă și mă uit la cer. Apoi mai scriu, mai citesc, mănânc, dorm un pic - azi am dormit mai mult pentru că a plouat și s-a răcorit bine. Și tot așa...
- În fiecare zi?!?
- Nu chiar în fiecare zi. Duminica am liber. Mă odihnesc și eu, ca omul, după o săptămână de muncă. :-)

https://mnmlistro.blogspot.ro/2015/10/deconectarea-de-la-tara.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.