marți, 28 iulie 2020

Moartea m-a căutat și pe mine, i-am zis să se ducă...

În noaptea dintre 24 și 25 iulie 2020, mai exact devreme în dimineața, în zorii zilei de 25 iulie, moartea a venit să îmi dea târcoale și a vrut să mă ia cu ea. I-am zis să se ducă acolo de unde a ieșit din mă-sa.


I-am explicat că n-am primit nici o notificare de la Șefu - Dumnezeu, cum că ar fi vremea să merg sus.  I-am spus că eu nu plec acum, că mai am treabă încă, să se ducă să o mută pe mă-sa, eu nu plec acum și în condițiile acestea.

Râdeam de taică-miu, care deși a fost un bărbat adevărat, o forță, un șmecher, un alpha autentic, n-a avut grijă de el și a mierlit-o la doar 58 de ani. 

Eu, care mă credeam două-trei clase peste el, și am luptat tot timpul să demonstrez tuturor și mai ales lui în special că sunt mai bun ca el și că n-am nevoie de nimic de la el, eu, ”ca deșteptul”, era să mă curăț la fix 43. Cu peste 15 ani înaintea lui. Ce dobitoc pot fi uneori, ce tâmpenie imensă era să fac, ce bulan am avut, cât de mult mă poate iubi Doamne-Doamne că m-a scăpat și de data asta. Eu, sincer recunosc, nu credeam că voi mai trece mai departe de acea noapte: mi-am zis că până aici ”ți-a fost, șmeckere, mare imbecil ce ești”!

Moartea făcut tot posibilul, recunosc că nu mi-a fost deloc ușor, dimpotrivă!, dar Dumnezeu, căruia îi mulțumesc și acum încă o dată, a zis că nu-i acum momentul, și că să mă ierte și să mă mai lase o perioadă pe aici.


A doua zi, la doar câteva ore și 7651 km distanță, după ce n-a reușit cu mine moartea a zis că totuși să nu plece cu mâna goală din neam, mânca-mi-ar plua!, s-a dus în familie să încerce să o ia pe una dintre fetele mele cele mai dragi și mai neajutorate și mai nevinovate, pe cea mai mică dintre ele. N-a reușit nici cu ea, mă-sa a fost atentă și a salvat-o.


Aveți grijă de voi și de sănătatea voastră mentală în primul rând și de liniștea interioară. S-ar putea să trebuiască să punem pacea sufletească pe picior de egalitate cu sănătatea trupească. Degeaba ești sănătos tun, dacă nu ești liniștit sufletește, dacă al tău creier nu este bine așezat, bine stivuit, dacă nu este calm și relaxat constant și liniar.


Liniștea și pacea interioară este mai importantă decât mulți vor să creadă sau să admită azi.


Să fiți iubiți și liniștiți și împăcați cu voi înșivă!


https://mnmlistro.blogspot.com/2020/07/cea-mai-rara-si-mai-valoroasa.html


https://mnmlistro.blogspot.com/2020/06/nimanui-nu-i-pasa-de-tine-barbate.html

https://mnmlistro.blogspot.com/2016/07/inmormantarea-mea.html

https://mnmlistro.blogspot.com/2018/06/dorul-de-la-7651-km.html




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.