sâmbătă, 18 iunie 2022

”Ce faci tu ca să schimbi astea?”

Ziua 37/365, anul 1/2.

Mă întreabă cu tupeu, dar pe bună dreptate: 

”Ce faci tu ca să schimbi astea?”

Nu i-am răspuns atunci, recunosc că m-a pocnit zâmbetul, dar îi scriu acum:

0. Eu sunt modelul viu de dat de exemplu. Îmi duc viața cum o predic.

1. Scriu pe acest blog despre această problemă gravă și altele corelate.

2. Îndrum zilnic, aici în scris, dar și în viața de zi cu zi pe oricine mă întreabă, în sensul îmbunătățirii vieții fiecăruia.

3. Fac antrenamente fizice și pregătire psihologică cu băieți pe care-i transform în bărbați.

4. Am mers în licee și am vorbit generațiilor tinere ori de câte ori am fost invitat s-o fac.

Textul cu pricina:

Dezastrul copiilor a venit (mnmlistro.blogspot.com)







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.