vineri, 3 iunie 2022

Nu tu, eu. EU!

Ziua 22/365

Dacă eu nu sunt sigur și stabil, plin de încredere și cu viitorul clar și liniștit, nici noi n-avem cum să fim siguri de nimic, nici stabili, nici încrederea nu ne mai înconjoară, iar nu numai că nu se vede viitorul, dar norii negri au început deja să se adune amenințători.

Dacă eu nu mă întorc înapoi la mine, nici noi nu putem fi cum am fost o dată și odată.

Dacă eu nu sunt bine, nici noi n-avem cum să fim bine.

Eu trebuie să mă împac cu mine cât de curând, cât mai repede ar fi indicat, pentru ca noi să ne putem împăca vreodată.

Problema este la mine, tu, copila mea bună și blândă!, n-ai absolut nici o vină.

Viitorul relației noastre îl fac EU sau nu mai există nimic nou sau "noi".

EU:

Copil căutând adăpost. Cel de care s-a îndrăgostit. (mnmlistro.blogspot.com)


Eu. (mnmlistro.blogspot.com)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.