marți, 9 iunie 2015

Mai multe e mai bine - cu argumente

Eu am susținut mereu că "mai puțin" e mai bine. Cu teorie, argumente punctuale şi practică. Mie îmi este foarte bine așa. Sunt foarte mulțumit. 
Una şi bună, dar de încredere, frumoasă, capabilă, rezistentă și în toate mințile sau măcar cu ele în buzunar.

Am sugerat şi celorlalți. Cei mai mulți n-au urechi, iar cei care au nu le prea folosesc. Eşec. Al meu.
Un amic, coleg de antrenamente, îmi spune că este mai bine să ai mai multe. A trebuit să fiu de acord cu el după ce i-am ascultat motivele:

1. Având mai multe, nu te plictiseşti. Le variezi. Le poți folosi pe rând,  pe măsură ce te plictiseşti de vreuna. Iei repede alta.
2. Folosindu-le alternativ nici nu se mai uzează atât de repede. Le ai ca noi o perioadă mai lungă.
3. E hrănitor şi revigorant pentru orgoliu şi ... altele să fii mereu văzut cu alta, și alta, și alta...

El se referea la perechile de pantofi sport, de sală, dar eu simt că este aplicabil şi la altele.
Cum ar fi acelea la care te-ai gândit şi tu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.