sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Şefa-i cu aprobarea

Şefa nu dă permisii, semnează doar sentințe.
(Re)Vii de undeva de departe şi unde n-ai primit aprobare să te duci.
Când bagi cheia în broască observi că yalla n-a fost schimbată.
Intri în casa caldă şi te aşteaptă un zâmbet larg, afectuos şi înțelegător. O mângâiere şi un sărut năvălesc surprinzătoare.

Mâncarea aburindă şi delicioasă te aşteaptă în farfurii.
Ea este goală în capotul moale şi toarce a pisică. Nu-i vezi ghearele, dar ştii că-s retractile.
Ori mâncarea nu trebuie mâncată, ori în dormitor nu trebuie urcat.

P.S.:
- Femeile? Unde sunt femeile? De ce nu apar in poze?
- Care femei?!?
- Doar nu v-ati dus singurei la munte...
- Ba da.  Am mers doar noi trei băieții.
- Haide mah...
- Serios! Am vrut să schiem şi noi liniştiți.
- Adica femeile va nelinisteau daca veneay cu voi? ;-)





3 comentarii:

  1. Mi se pare mie sau ai schiurile cam .. scurte ?! Ce inaltime ai ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce spui tu, straine ?!
    Ti-am dat ocazia sa-mi explici ca sunt schiuri de viteza sau sa-mi zici ce inaltime ai... Chiar: ce inaltime ai ?

    RăspundețiȘtergere

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.