sâmbătă, 13 iunie 2020

Atârnătorii, fidelitatea, bărbăția și pilula roșie, amară.

- Tu ai greșit și este doar vina ta! Ți-am mai spus asta și altă dată. Asumă-ți responsabilitatea și vei vedea că-ți va fi mai bine. Ai grijă că s-au spânzurat vreo trei în ultimele luni din cauze similare sau identice.
- Cu ce am greșit eu că ea m-a înșelat? Stai liniștit că nu mă sinucid eu. Dar nu înțeleg de ce ea a făcut-o cu altul pe care-l cunoșteam când credeam că ne merge atât de bine și aveam planuri de viitor...

- Te-a înșelat pentru că nu mai reprezentai interes pentru ea. Planuri aveai doar tu, ea nu mai avea nimic cu tine de mult. S-a terminat! Gata! Ce nu înțelegi? Te-a înșelat și pentru că tu n-ai un plan B. Eu ți-am recomandat mereu să ai și un plan C și unul D. Și să fii puternic, independent.
- Da, dar nu-i onest să fac așa. Ea oricum are mereu planuri B cât nici alfabetul n-are litere în el... Eu am vrut să fiu corect față de ea. Am vrut să-i fiu fidel și să avem o relație cinstită.
- N-a spus nimeni să nu-i fii fidel. Poți avea chiar și o relație ”cinstită” - cum spui tu. Dar trebuie să fii mai întâi cinstit tu cu tine. Onestitatea și corectitudinea n-au nici o legătură cu echilibrul de forțe dintr-o relație dintre un bărbat și o femeie. Uită-te puțin pe conturile ei de feisbuc și instagram și ai să vezi laicurile bărbaților care abia așteaptă un semn de la ea.
- Știu, sunt zeci și sute de bulangii și atârnători care-i dau laic la toate pozele ei. Și ce să fac? Cum adică nu sunt puternic?
- Nimic. Nu acum. E prea târziu să mai faci sau să mai repari ceva. Nu-i treaba ta că ea are atâția proști care se învârt în jurul ei ca muștele la căcat. Problema ta este cum ai ajuns să te atașezi de un căcat și să crezi că poți avea o relație cu el și numai cu el. Când există atâtea oferte bune în piață și care abia așteaptă un semn de la un bărbat autentic. De aia ești slab.
- Ești prea dur și nu-mi place asta. Nu-mi place cum vorbești despre prietena mea.
- Prietena ta se fute cu alți bărbați, tu vrei s-o ierți și eu sunt prea dur?
- Lasă asta. Vorbim altă dată.
- Știu că este amară pastila, dar ca să ieși din sistemul de gândire actual este dureros, extrem de dureros. cei mai mulți nu suportă suferința și rămân în cușcă. 
- Nu mai am ce discuta cu tine. Ești prea radical. Există nuanțe și iertarea face parte dintr-o relație stabilă.
- Om bun, nu te mai amăgi, tu n-ai nici o relație. Nu mai ai nici o relație. Ești prea slab ca să ai o relație acum. Trezește-te înainte de a-ți rupe gâtul sau frânele.
- Adio! Nu mai avem ce discuta. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.