marți, 19 mai 2015

Sărut fericit

O mare fericire poate fi şi electronică. 

Este, de exemplu, atunci când un pupic virtual atinge cu vârful buzelor ei calde şi moi interiorul rece şi demult aşteptător al sufletului tău. 

20 de comentarii:

Seherezada spunea...

Muuuwa.. Asa ?! :))

Seherezada spunea...

Imi iau pupicul inapoi, nu discut cu pensionarii...

Gelu M. spunea...

?!?

Seherezada spunea...

Pai cum se cheama cel care n-a mai dat pe aici de 4 zile ?! :))

Gelu M. spunea...

Leneş? :-)

Gelu M. spunea...

Cam aşa. :-)

Gelu M. spunea...

Timid? ;-)

Seherezada spunea...

Haida de.. Timid ?!
Si sutele de masini au intrat singure la garaj ?!

Gelu M. spunea...

N-au fost chiar sute..., mi-e şi ruşine.
Dar unele, da, intrau singure şi am apreciat asta. Tot pentru că sunt timid. Dar mă tratez. :-)

Seherezada spunea...

Trombon ! :)

Gelu M. spunea...

Serios!

Seherezada spunea...

Aoleu... :))
Au fost.. mii ?!?

Gelu M. spunea...

Abia acum eşti răutăcioasă de-adevăratelea. :-)
Sau geloasă... ;-)
Chiar aşa: cine eşti tu, S.?

Seherezada spunea...

Tu cu cine crezi ca stai de vorba, ai ?! ;)

Gelu M. spunea...

Excelentă întrebare! M-aş bucura ca până în seară să aflu răspunsul. :-)
Eventual pe email...

Seherezada spunea...

Pai abia acum iti pui intrebarea ?!? He he

Seherezada spunea...

Si, oricum cred ca vrei sa rezolvi o ecuatie cu prea multe necunoscute.. Te crezi tare la mate ? :))

Gelu M. spunea...

ginvestitorul@gmail.com

Gelu M. spunea...

Nu mă cred. Am fost!

Seherezada spunea...

Pai atunci rezolvi ecuatia si fara sa ti se sufle, nu ?! :))