vineri, 7 august 2015

Doar una?!? Tu nu eşti sănătos.

"-Cineva sau ceva mă suge de energie. Vreun vampir energetic. Sau m-o fi deochiat careva.
- Sau vreo vampiroaică?
- Sau.
- Şi ce simptome ai?

- Nu ştiu ce am de vreo două-trei săptămâni. Sunt obosit, sfârşit, mă dor toate, n-am chef de nimic. Sunt ca rupt. Parcă aş avea gripă sau mă pregătesc de o mică depresie.
- Dar ce probleme ai?
- N-am, Ioane, nici o problemă. Totul îmi merge bine, sunt sănătos, mă plimb pe unde vreau, fac sport, relația cu mama e bunicică, citesc şi scriu ce şi când vreau, mă iubesc cu o femeie excelentă care-mi face toate poftele şi care mă face foarte fericit când suntem unul lângă celălalt.
- Te iubeşti cu o singură femeie?!?
- Da. Care-i problema?
- Păi tocmai asta cred că e problema ta. Că-i doar "o"...doar una. Tu nu eşti sănătos."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.