sâmbătă, 28 februarie 2015

Rețetă de fericire

Fericire de-o zi:
- am făcut sport o oră cu un trainer excelent şi câteva domnişoare tonice, frumoase şi dornice;
- mi-am dat seama că sunt sănătos azi; nu şi cu capul - nu le poți avea pe toate în viață...;

- am fost mângâiat cald;
- am mângâiat înapoi succint;
- am mâncat puțin, dar de dulce; ştiu, sunt păcătos;
- am băut apă multă;
- am scris despre o poveste de dragoste pentru mâine;
- am privit Soarele apunând zece minute;
- am vorbit la telefon foarte puțin; n-am apelat eu pe nimeni; 
- am citit vreo zece pagini din Steinhardt - relaxare maximă per caracter.

Ce-aş mai putea cere de la ultima zi de iarnă?

Gata! 
Să vină vara, direct!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.