sâmbătă, 29 septembrie 2018

Găurile negre

De aia se numesc așa pentru că atrag și absorb definitiv toată energia din preajmă. Iar cine a fost prins în vârtejul ei nu prea mai are șanse de scăpare fără pierderi imense.

Stai departe de orice ”gaură neagră”. De orice fel, model sau sex ar fi. 
Datoriile, lipsa timpului liber, curvele de ambele sexe, mai ales cele neoficiale, dorința de mai mult, căutarea permanentă de ”altceva”, de experiențe noi, toate ”obligațiile” și toate ”trebuie” autoimpuse sunt exemple de găuri negre, cancerigene, chiar mortale. Scapă cu toată viteza și puterea de orice te seacă de energie.

Vei consta mai târziu pe pielea ta, când vei crește și tu puțin, așa am învățat și eu, după ce pielea mi-a fost tăbăcită bine. Mi-ar fi prins bine să-mi fi spus cineva astea când eram mai tânăr, dar cine l-ar fi ascultat, oricum?

Nimeni nu-ți va da înapoi energia astfel irosită aruncând-o pe gâște.
Nu încurca niciodată plăcerea cu afacerea. 
N-ai să faci nici bani și ai să regreți și timpul și fluidele irosite vânând și căutând potcoave de cai morți.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.