luni, 12 martie 2018

Râsul e sănătate.

Chiar nu știu ce să spun în chestiunea etății și a întreținerii carcasei și a mansardei. Dar ceva ciudat se petrece de vreo opt-zece ani încoace și eu am observat mai abitir anul ăsta la sugestia unei prietene caline.

Dilema mea este următoarea:



Nu reușesc să-mi dau seama dacă eu doar arăt mai tânăr și mai proaspăt pentru anii mei sau ceilalți de vârsta mea arată și se comportă mai bătrânicioși pentru aceeași perioadă?!?

;-)

Da, imatur și fericit cred că este mai bine decât serios, încruntat și bolnav.

Mai bine să râzi de psihologi cu gulerele descheiate, decît să râzi cu psihiatri cu mânecile legate la spate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.