sâmbătă, 9 iulie 2022

”Ai avut dreptate, Geluțu!”

Ziua 58/365, anul 1/2.

Aud din ce în ce mai des asta: ”Ai avut dreptate atunci...”

Dar sunt în continuare mult prea mulți care o fac ”a posteriori”.

Mă bucură și mă întristează în același timp să aud:

”nu credeam să fie așa, dar cum de tu ți-ai dat seama de atunci?!?”.

Mă bucură pentru că încerc încă să dau ajutor.

Mă doare pentru că ”a priori” n-ar fi trebuit să mă bag.

Să-mi văd de treburile mele este dreptatea mea de acum încolo.

Prefer să fiu bine decât să tot am dreptate.

”Dreptatea mea v-o dau vouă!”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.