marți, 9 octombrie 2018

Ce mă mai poate impresiona?

Nu mă interesează, adică mă doare în pluă, nu dau nici măcar doi bani, pe ce comori ai, ce funcție deții, câți bani ai strânși sau câți bani faci zilnic. Marș de aici, mp! Am văzut o grămadă de milionari la fel de înguști ca tine.


Dau eu o avere, și recunosc că pot fi impresionat, să-mi arăți cu ce-ți umpli timpul, această resursă strict finită și extrem de valoroasă. 
Dau o avere, și pot fi impresionat, să-mi descrii unde-ți canalizezi energia şi cum îți valorifici talentul.
Mă poți impresiona și împărtășindu-mi cum îți savurezi pasiunea şi cât investeşti zilnic în ea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iertatul tata avea o vorbă, învățată de la naşu-bătrânu, naşul lui de cununie, surd şi el ca şi mine, Dumnezeu să-i ierte pe amândoi, care tradusă sună cam aşa:
”Banii, puțini-mulți, să fie cu noroc, să te bucuri de ei. Doar la doctori să nu-i (fii nevoit să-i) dai.”
Mulțumesc.